RE: Nabourávání WiFi a podobně

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Březen 9 17:06:27 CET 2008

> Je to cca ro, jsem tu na tohle tema diskutoval..... byla to
> docela rozsahla diskuse.
> Ja mam na to svuj nazor: Male dite vleze do otevrene cizi
> zahrady nevedomky a proto, ze je nezkusene.
> Dospely ( zkuseny clovek ) vleze do cizi zahrady zamerne, byt
> vi, ze se to nema.
> Tady je ten rozdil...

Ja treba zcela programove pouzivam free WiFi v mem dosahu kdykoliv potrebuji
z domova na skolni siti vyzkouset neco v roli anonymniho navstevnika.
Pochopitelne ze sve domaci adresy mam do skoly plny access a nez bych to na
skolnim routeru prenastavil, je tisickrat jednodussi si otevrit pokovene okno
:-))), prepnout se na nezabezpecenou WiFinu a testnout to odtamtud. Nevidim
na tom pri mnozstvi dat, ktere takhle prenesu fakt nic spatneho ani
nezakonneho.

Je to jako kdyz nekdo ma v zahrade jablon, kdyz uz tady padlo to zahradnicke
prirovnani, a ja jdu kolem a seberu si z chodniku spadle jabko. Jestli si
jich majitel vazi tak, ze mi to nechce doprat, at si na chodnik postavi
policajta. Jestli mi je ovsem dava plne k dispozici, proc bych si jedno
nezvednul a nesnedl.

Jakub Serych