Jiskriste v Protelu?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Březen 9 16:01:20 CET 2008

My na digitalnych doskach pouzivame medenny pasik na miestach kde sa
karta zasuva do kolajniciek, ktory je asi v polovici dlzky karty spojeny
1meg rezistorom na druhu cast pasiku ktory je uz spojeny s GND karty. Je
to cisto subjektivne ale pride mi to bezpecnejsie ako iskriste a dovolit
aby vyboj prebehol nekontrolovane...
b.