RE: Nabourávání WiFi a podobně

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Březen 9 13:45:01 CET 2008

Člověk, který chce nabízet free wifi, tak obvykle ví, co dělá, takže jak už
jsem napsal, má to uvedený třeba na dveřích do kavárny nebo na vchodových
dveřích do paneláku, má to přímo v názvu té wifi sítě nebo má DNS redirect,
takže před registrací se nedá dostat na jiný stránky. Naopak u wifi s názvem
default, jméno výrobce a podobně lze očekávat, že wifi není zabezpečená
pouze z neznalosti. Pak je IMHO slušnost takovou wifi nepoužívat nebo si
zkusit zjistit majitele a dotázat se ho.
V rovnici existují free wifi => všechny nezabezepečený wifi jsou free,
protože to nedokážu rozlišit, je něco hodně špatně, já bych tomu říkal
alibismus...