Nabourávání WiFi a podobně

Neděle Březen 9 07:40:55 CET 2008

Hezké ránko,

    díky za typ na netstumbler, jdu dělat pokusy, možná se to povede.
Ale spíše se to nepovede. Je to na 100% někdo z baráku, bydlím v šestém
patře a signál je jen v jedné místnosti. Tím směrem venku není nic
blízkého, jsou tam jen nízké rodinné domky a jinak nic. A protože to
chytám na vnitřní anténu mého Aceru, tak nevěřím, že to je někde z moc
veliké dálky. Ten vysílač uvnitř NB určitě nemá moc veliký výkon (ačkoli
nikde se to nedá poznat...)

    S tím DEF nastavením je to zajímavé, moje APčko mělo při prvním
spuštění nastavené WEP a 13místné heslo. Mělo by to být unikátní heslo,
protože po tvrdém resetu se to heslo změní. A je také napsané zespoda na
APčku.

    Já mu tu síť moc zneužívat nebudu, protože od středy (nebo spíše od
čtvrtka bych měla mít svoje vlastní ADSLko, takže k tomu nebude důvod. A
i tak se mi to nějak příčí, není to moc správné.

    Také si říkám, jak mám poznat, že to je nebo není trestné. Když si
představím svojí mamku: Zapne NB a dole v systémové oblasti se ukáže
"Rozpoznány nové bezdrátové sítě". Tak na to klikne a vidí tam "Síť XY56
- nezabezpečená síť nakonfigurovaná pro veřejný přístup". Tak na to
klikne a už to jede. Bez hesla, bez čehokoli. Je to špatně nebo není? To
je asi na jinou debatu a to se mi nechce.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186