OT: Jak nainstalovat Linux

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Březen 8 21:09:46 CET 2008

Vepisu
KR

2008/3/8 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
> Este mi prosim vysvetlite, co tie jednotlive polozky znamenaju (title viem :-) ), aby som mohol v pripade potreby korigovat ci poexperimentovat...

>  >title           Ubuntu 7.10, kernel 2.6.22-14-386

Co je videt v menu

>  >root            (hd0,0)

Na kterem disku to je (prvni cislo disk, druhe partition, z nejakeho
zahadneho duvodu je to cislovane od nuly)

>  >kernel          /vmlinuz-2.6.22-14-386

kernel ktery se bootuje (na disku uvedenem v uzlu root) a parametry
pro jeho spusteni

>  >initrd          /initrd.img-2.6.22-14-386

inicialni ramdisk (neco jako filesystem pro prvni fazi bootu, nez se
pripoji hlavni fs)

kernel (vmlinuz) a initrd budou lezet bud na specialni male partition
(ktera se montovala jako /boot) nebo pokud ma cela instalace jen jednu
partition, tak nejspis v adresari /boot nebo primo v /

KR