Nabourávání WiFi a podobně

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Březen 8 20:40:06 CET 2008

Zdravim
Budto je zapometlivec, amater  a nebo mu na siti nezalezi, takovych je v
CR docela hodne ;-) Dneska internet poskytuje kdekdo asi snad z vidiny
snadno vydelanych penez.
K dotazum: Windows to pise vzdy pokud neni nastaveno WEP . WPA a pod.
Ja pouzivam omezeni na  MAC adresy a windows tohle hlasi taky i kdyz se
pak do teto site nepripoji a komunikce TCPIP neni mozna.
Pokud internet beha, tak tam omezeni nema a dokonce tam ma DHCP ;-) ,
zda se ze majitel site tomu moc nerozumi, budte rada  mate internet
zadarmo ;-)
U nas takto vyuzivat cizi site  trestne neni ale v Anglii ano ;-)
Pokud je majitel zdatny (predpokladam ze je jenom zapometlivy a ochranu
nestihl zapnout ;-)  pak lze na to bezpecne prijit z vypisu pripojenych
stanic nq AP nebo z arp zaznamu ci dhcp lease tabulky.

Pokud pouzijete network stumbler ktery je i pod windows, muzete skenovat
veskere site a dle nataceni anteny priblizne  zjistit polohu dle sily
signalu, ale dneska  v te spleti siti ztezi poznate, ze je to ta jeho.

Takze bych to vyresil tak, ze bych se do jeho site nepripojoval....
Pokud nekdo necha otevreny dum cele dny/ tydny je otazka casu kdy mu do
nej nekdo vleze.

Pokud tech uzivatelu bude "hackersky" pripojeno vice, urcite to pak
pozna tim, ze z internetu se stane slimak jako KFIK ;-)

:LK