OT: Jak nainstalovat Linux

Sobota Březen 8 17:46:20 CET 2008

Hezký večer,

    jisté řešení je XOSL, což je na OS nezávislý systém a umí toho hodně
moc :-) Umí bootovat různé OS, umí sám nabootovat, umí bootovat z
diskety, USB, CD, umí dovolit bootovat různým lidem různé systémy,
chránit je heslem, měnit barvičky (to není jen blbina, například pro
barvoslepé lidi je to požehnání) a podobně :-)

    http://www.slunecnice.cz/sw/xosl/ či http://www.ranish.com/part/xosl.htm

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186