Sit z kovu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 8 17:06:21 CET 2008

Najdete to na webu pod heslem kovové tkaniny. Například Železárny a
drátovny Bohumín a ruzní další výrobci. Dělají i tkaniny přímo určené
do průmyslových pecí, myslím, že si vyberete nebo vám poradí. Jestli
potřebujete nějakou opravdu jemnou z žáruvzdorné niklové slitiny tak
ji máte možná doma někde v kumbálu nebo ve sklepě (maska z barevné
obrazovky) :-).

Aleš Procháska