Rychly uvod do GPS modulov

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 8 16:58:19 CET 2008

uz ked sme pri tych hodinach :-)
Pouzivate niekto toto http://www.sos.sk/a_info/resource/c/pgm648.pdf ?
Chcel by som sychronizovat moje hodiny s presnym casom lebo krystal u
MCU uteka. Moja naivna predstava je ze si kupim takuto placku, vystrcim
ju von oknom a ona mi bude posielat bud sekundove pulzy alebo cas po RS232.
Otazky:
- neviem najst podrobnejsi manual kde sa dozviem ako sa s tym naraba
- ako je zlozite napisat v ASM program ktory prijme ten telegram a
vytiahne mi z neho cas. Staci mi len cas, nic ine nepotrebujem. Alebo to
mate niekto hotove a mohol by som sa k tomu (po dohode samozrejme) nejak
dostat?
- ked sa prijimac zapne tak ho musim nejak inicializovat, alebo zacne
sam posielat?
- ako sa vyberie protokol ktory z toho lezie?
- posiela to nieco kazdu sekundu alebo to vynechava telegramy? V tomto
pripade by som nemusel dekodovat seriove data ale len zobral zaciatok
telegramu ako znacku na posunutie sekundy
- je to moc naivny pristup?

dik,
b.