Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 21:03:08 CET 2008

Merak samozrejme nemam hotovy, najprv som si chcel ujasnit, ci to vobec
ma zmysel.

S tym cidlom vo vzduchu v hrnci to "zdravotne" vidim tak isto, ako
ponorene vo vode. Para stupa, obteka cidlo, pristava na
stenach/pokryvke, kondenzuje a vracia sa do hrnca. Z cidla strhava to,
co neviem co je, ale ak to ma byt zavadne pri ponoreni do vody, bude to
zavadne aj takto...

miro

PS: viem, miesto vypisovania som uz mal mat nieco zbastlene. No
jednoduchy komparator na taketo postupy stacit nebude.. A pustat sa do
meraku s exaktnym vystupom (hoc aj mostik s termistorom + multimeter)
sa mi bez viditelneho _pouzivatelneho_ ciela nepozdava...

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping