Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Březen 7 20:58:38 CET 2008

Problem u materialov je, ako vzdy, v detailoch.

On taky "PE ako taky" je zdravotne nezavadny; problemom je ze "PE ako taky" je nepouzitelny; pouzitelnym ho robia aditiva, no a tam sa to s tou zdravotnou zavadnostou/nezavadnostou lame. Navyse sa vyraba nejakym sposobom a od vyroby v nom mozu zostat znova kdejaka chemia.

Proste nie je PE ako PE (a nie je PP ako PP, nie je PTFE ako Teflon(TM) atd.atp.). Ak to nie je priamo urcene pre potravinarstvo, tak je to riziko.

V ramci hesla vsetko je na webe som trocha pobrowsoval a je to ako hovorim - materialov je hafo, staci si vybrat, ale taky, kde je to uz odskusane. Trebars taky DuPont Ti rad doda za kontajner elastomeru podla Tvojich poziadaviek... Alebo sa mozes inspirovat u FDA, napr. http://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=177 - akurat zase treba citat vsetko aj to co je medzi riadkami...

---

Este mala inspiracia v ramci principu pouzit to co sa pouziva: hadicky odolne vriacej vode/pare su v kavovaroch. Mozno je cas najst nejaku opravovnu "bielej techniky"...

wek