Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 20:29:43 CET 2008

Ano, dakde taky este snad u rodicov mame, ale ten piska az pri vare. Ja
chcem alarm skor. Som sebecky a vymyslam, viem :-) Ale aspon som tuto
svoju predstavu napisal rovno v povodnej otazke.

miro