Synchronizace GPS

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Březen 7 19:57:53 CET 2008

500ns by se mi tedy uz moc nelibilo. Je mozne ze tyto moduly pouzivaji P
kod, ten mel 10krat vetsi presnost, ale priznam se ze jsem ztratil
prehled v tom jestli je P kod pristupny pro normalni smrtelniky nebo ne.
Kazdopadne ceny modulu vyzjistim behem pristiho tydne. Oba moduly by
mely dodavat firmy v CR (Macroweil, Microdis), tak by to nemel byt
problem. Skutecnou presnost pak zmerim, jen to mozna nejaky ten mesic
bude trvat. Budeme muset usporadat i nejake mereni pro vetsi vzdalenost
modulu, mereni na jednom stole neni moc reprezentativni.
Ohledne te vysky - to vysvetleni vypada celkem logicky, ale otazkou je
jak se zachova modul ve vysce nad tech 18000m. Celkem nerad bych zjistil
ze modul ukaze 18000m vysky a tim skonci (preteceni hodnot apod.). Se
snizenim presnosti urceni pozice bych se i smiril. Napada nekoho jak
toto overit? Jen tak lehce jsem koukl jak vysoko letaji modely raket a
20km nezvladaji. Navic bych mohl byt za nejaky cas i sestrelen ze ... ;-)

Tosa