Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 19:58:08 CET 2008

Vdaka. Vidim, ze to nie je take jednoduche, ako som si predstavoval.
Skusim sa teda popytat po priemyselnom rieseni cidla (dakujem za tip).
Ak to ale ma byt narocne (zhananie, cena, apod), tak to necham tak.
Mala to byt v podstate hracka urobena za vecer. No ale so zdravim sa
zahravat nebudem..

S vyrezavanim do pokryvok mi to v ziadnom pripade neprejde :-))

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping