Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 19:39:08 CET 2008

Pekne! Len neviem, ci to chapem spravne. Tie nerezove puzdra sa alebo
montuju do "hrncov" alebo su ponorene len ciastocne, t.j. styk s
potravinami ma iba nerez.

Montovat do hrnca to nechcem (ma to byt medzihrncovo prenositelne).

Ak cidlo ponorim len ciastocne a bude to v hrnci pod pokryvkou, asi
tiez nezabezpecim, aby bublajuca voda neomyvala aj buzirku privodneho
kabla.

No najlepsia by mi bola nejaka trubicka/buzirka/izolacia kabla z
nezavadneho materialu aj pri vareni vo vode. Proste prestrcim popod
pokryvku a ponorim do vody. Asi som si vymyslel blbost :-)

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping