USB PIC18f2450

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 19:24:55 CET 2008

Tak najprv treba vediet, ze HID ma v tom "shite" svoju DLL-ku, ktora
spristupnuje vsetky funkcie, ktore potrebujete. No a to je vlastne
vsetko...

Potom uz len pohladat priklady. Napr. tu
http://www.lvr.com/hidpage.htm

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping