Nalejvarna

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Březen 7 14:55:40 CET 2008

No, pokud jde jen o zarizeni, ktere popisujete a nepredchazela
nejaka jina debata tak za pocitam 16tis se daji koupit
slusne regulatory teploty firem omron ci Jumo.

Maji vstupy vystupy vseho druhu, u omronu jsem navic zvykly na
tzv "autotuning" kde se vsechny hodnoty regulace se tykajici
nastavi sami.

Ted jen upozornim, ze v teto konferenci jsem jeden z tech hloupejsich
ale...nejake zkusenosti  s timto mam a reknu vam, ze asi mate dost
naivni predstavy
o regulaci teploty v takovem prostoru.
Neni to vubec zadna sranda a elektronika je asi to nejjednodussi.

3 stupne tolerance jsou tak na hranici kde by se to dalo postavit
s mensimi naklady i pri zadnych zkusenostech......vzadnem pripade
bych se to toho nepoustel s nejakym bastlem "me" urovne (ADC
a 8051 .)

Hlavni vec tohoto zarizeni bude mechanicka cast...a to mi verte.
tzn dokonala izolace atd.

Pokud by jste mel zajem, muzu zjistit oznaceni nejakych regulatoru
co pouzivame my.
(dal by se mozna nejaky starsi i sehnat, ale to je na rozhodnuti
pristiho mesice....co a kdy se bude demontovat)