Castecny OT: iPhone

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Březen 7 10:48:23 CET 2008

Otázka priorit, časem jsem zjistil, že potřebuju akorát dostatečně velký
vícepoložkový seznam (splňuje skoro každý mobil), bluetooth (dtto), kalendář
(dtto). Zbytek už jsou věci navíc, který používám jenom občas (java na SSH a
OperuMini, EDGE na rychlejší data,...). Stejně skoro všude tahám notebook a
PDA a ty jsou prostě komfortnější na ovládání. Dřív pro mě bylo u smartphone
velký mínus slabá výdrž baterky, ale to už je dneska celkem vyřešený...