INDUSTRY EXPO 2008 - sú�a� mladých elektronikov

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Březen 7 10:03:39 CET 2008

no to ja som na jednom rocniku vyhral igelitku vyradenych LP platni z
nejakeho vydavatelstva (tusim mu vtedy sefoval Junas) a na dalsom
rocniku svietiaci globus z didaktiku skalica.
Co ma na tom najviac sralo bolo to ze za prve miesto bola hlavna cena
takato sprostost a za druhe a nizsie miesta nejake veci ktore suviseli s
  elektrikou... suciastky, meraky, stavebnice etc.
b.