Castecny OT: iPhone

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Březen 7 08:28:31 CET 2008

Dobrý den,

Já jsem nedávno dostal také mobil se symbianem. Také jsem se divil,
co všechno se dá do něj nainstalovat. Mám tam nainstalováno ca 35
programů, z toho asi 8 jich běží rezidentně stále. Většinou ráno se
stane, že se ten mobil restartuje. Ale aby vytuhnul tak, že bych
musel vyndat baterku se mi stalo asi 2x za ten rok, co ho mám.

--
Aleš Filip