"Neprůstřelný" router Huawei

Čtvrtek Březen 6 21:32:21 CET 2008

Hezký večer,

    ráno mi to nedalo a zkusila jsem vypnout vše, co se vypnout dalo. No
a hle, začalo to být průstřelné :-) Tedy částečně, ale je to nějaké
pozitivum.

    Před tím měl každý počítač svojí IP danou DHCP z toho routeru a to
je asi tak všechno co fungovalo. Nešel ani ping ani nic jiného (ale ping
z routeru anebo na router fungoval normálně). DHCP přiděluje adresy
10.0.0.1 a výše s maskou podsítě 255.255.255.255 (jak překvapující :-)
). No teďka funguje ping mezi počítači i souborové služby (jen to děsně
trvá, ale pak už to šlape dobře, asi si Wndowsky musejí mezi sebou
popovídat co je nového...)

    O víkendu zkusím postupně zapínat co je zajímavé a uvidím, proč to
nešlo. Ikdyž pokud to takhle funguje, tak proč to tak nenechat. Hmm 128b
šifrování, unikátní klíč, nikdy mi se nepoleze (tedy snad). Ještě zkusím
zapnout MAC filtr a pak už bych to asi nechala.

    Každopádně všem díky za postrčení :-)

                                       Saša K. Svobodová

	 ICQ:  260 344 186