Nalejvarna

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Březen 6 16:56:01 CET 2008

Reknu to takhle. Mel jsem jednoho zakaznika, ktery po mne chtel neco
podobneho sestrojit a ja nevahal a odmitl.

Tohle je koledovani si o prusvih od sameho pocatku, aby se to vyplatilo
nad tim badat a resit (nebo jen hledat zpusoby reseni a take za to
rucit) tak presne zalezitosti, tolik za to nikdo neda a tak se spise
zeptam, zda nenastala ta sama chvile i ve Vasem pripade, zkratka si
rict, ze budu resit neco, co je pro mne realneji dostupnym cilem.

Vubec se nebojte v zivote rikat ne a to dokonce ani sobe samotnemu.
Kazdy mame nejake hranice a je lepsi je pomalu posouvat, nez trvale zit
v preslapu a nechat po sobe strilet ;). Po lidech se neustale chce, aby
byli dokonali, neomylni a zvladali cokoli. Zivot je ale jiny. I ten kdo
je horsi, muze byt uspesnejsi jen proto, ze dela to co delat ma a vyhne
se tim padum z lezeni na svahy, na ktere vylezt nemuze.

Muzem zacit tim, ze si dame kafe, pokacame a uvidite sam, jestli Vam to
neco da. Asi jsou tady vetsi experti, ale kdyz se nikdo nehlasi, tak mne
s pozvanim na kafe berte jako nahradni reseni, protoze ze bych vedel ted
hned z hlavy jak bych tohle resil, kdybych musel, tak to zrovna ne ;).

--
Jiri Bezstarosti