Castecny OT: iPhone

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 6 16:33:06 CET 2008

Jan Waclawek napsal(a):
> Mam uz druhe Treo a na telefonovanie som nikdy stylus nepotreboval.

No vzdyt jsem take psal, ze stale premyslim zda si nekoupim jen
obycejnej mobil co umi telefonovat za 500Kc. Nicmene pokud to ma umet
neco vic tak si myslim, ze se bez nejakeho dalsiho ovladaciho zarizeni
neobejdes. A me proste stylus stve - uz ted jsem nektere veci na PDA
mackal radeji prstama nez vytahovat to paratko.

> Naopak, mat MOZNOST pouzivat stylus (t.j. dostatocne jemny touchscreen a ten stylus poruke) je vyhoda v mnohych aplikaciach.
A to na co treba. Ono to samozrejme svadi k tomu, ze bez sileneho
rozliseni se neobejdes. Jenze ty aplikace jsou napsane jinak - proste
ten stylus ti vubec nechybi. Navic je to vsechno velke a ne takove
blechy jako na Win Mobile.

> A takisto, bazmegy s WinME a podobne su jednoducho len typickym programatorskym nepochopenim moznosti daneho uzivatelskeho rozhrania a potrieb ludi - presne ako to Microsoft vzdy robil, oni predsa vedia lepsie co chcete.
>
> Ale podla mna len objavujete objavene, co vo svete palmov je uz roky. Uznavam, ze marketing Apple je genialny, ale to je vsetko.

Nevim zda je to marketing, ale priznam se ze jsem ten telefon videl az
dnes v poledne (do te doby jsem jen vedel ze lidi po necem takovem
blbnou). Takze jsem naprosto nepoliben nejakymi predsudky si to vzal do
ruky a zkousel. Jak jsem psal tak me to okamzite zaujalo - ja na mobil
nemam zadne velke naroky a to jak jsou delane mobily a PDA me naprosto
odpuzuje to pouzivat - jen spustit kalkulacku na mobilu je pro me
utrpeni. Tady mi to vubec neprislo jako problem.

Nicmene tohle bude velmi individualni.

Radek Vicek