Castecny OT: iPhone

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 6 12:25:43 CET 2008

Zdravim,

cetl jsem o nem celkem smisene recenze na netu, ale dneska jsem si s nim
dost dlouho hral a musim rict ze ovladani je konecne opravdu pro lidi.
Opravdu tleskam. Mate nekdo poneti jak ten senzor pod sklem funguje s
takovym rozlisenim? Vim, ze se delaji primo svaby na jedniduche
ovladace, ale to jsem vzdy videl jen pro par tlacitek (radove desitky),
ne pro matici pod displej.

Vzhledem k tomu, ze mi dosluhuje po 4 letech mobil resim co jineho bud
uplny low-end mobil a nebo kdyz uz tak uz iPhona.

Nebudete nekdo pres nejakeho dobreho znameho v USA si v blizke dobe
kupovat iPhona? Nejak zjistuji, ze se mi vetsina znamych vratila. :-(

--
Radek Vicek