ako najjednoduchsie na spustu vstupov a vystupov, ktore vsak nemusia byt prilis rychle

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 6 08:06:58 CET 2008

Prajem dobre rano,

ja osobne si myslim, ze to nie je take trivialne a hladisk, ktore treba
zohladnit je viacero. Po tom, ako som videl navrh digitalnych obvodov a
argumentu, vsak to funguje, by som volil kombinaciu CPLD + buffre HC14.
Pointa je v tom, ze do toho CPLD si das jeden SPI a multiplexor. Na tie SPI
potrebujes D-klopaky a mux urobis logickou funkciou. Pri 1600 logickych
vyrazoch a povedzme 72 makrocel (xc9572) s klopnym obvodom sa to tam podla
mna spolahlivo vmesti. Treba si akurat vybrat vhodne puzdro s dostatocnym
poctom IO.

Dalsie hladisko: riesenie PCB, napajania, blokovacie kondy, pri dlhych
vodicoch problemy s odrazmi. To vsetko suvisi vo vseobecnosti s EMC, o
ktorom nikto nerozmysla... A to este nehovorim o ozivoveni. To je sranda
sama o sebe.

Dalsie hladisko: celkova spotreba, takto ide len CPLD, kdezto v tvojom
pripade temer vsetky posuvne registre. Aj ked uznavam, do istej miery sa to
da riesit zapojenim. Pri tom CPLD si mozes vybrat, Cool-Runner 2 ma 20mA pri
nejakych 180MHz...

Servis: CPLD bud preprogramujes alebo vymenis, kdezto hladaj ktory register
odisiel v Tvojom rieseni...

Ale ja uz idem robit aj nieco rozumnejsie, ako vyvracat argumenty za a proti.

A.