CPLD

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 5 23:28:56 CET 2008

mno moje zaciatky boli skor typu hodime do vody a musi sa naucit plavat
;-) Logicke obvody som ovladal, ale s programovatelnymi polami som sa
nikdy nestretol (vivat FEI a predmet cislicova technika :-)).
Takze tyzdnovy VHDL kurz Doulos, pol roka na to prvy projekt s 512
makrocelovym CPLD od Xilinxu a dalsieho pol roka na to doska s Virtex 4.
Mam skvelych kolegov ktori ma na zaciatku v tej vode podrzali, takze som
sa neutopil. Olympiadu by som sice nevyhral, ale 10km bazen s dostatkom
casu uz preplavam :-)
b.