CPLD

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 5 20:51:56 CET 2008

...pokial meriate teploty a tlaky a nepracujete v oblasti pokusnych
jadrovych vybuchov (dT/dt~~1000K/us) tak vam bohate staci jeden pomaly
AD prevodnik s (napriklad) 8 vstupmi a ten vam obsluzi vsetko. CPLD
myslim vobec netreba... Takisto sa domnievam ze na 1 bajt tykitalneho
I/O bohate staci ten procesor.
b.