OT: Licence Win XP pro web server?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Březen 5 20:37:40 CET 2008

Jo, vazeny, na tom JPP bohuzel musim trvat:(
To o cem pisete je omezeni IIS, ne WinXP. Michate tady (at uz vedomky
ci nevedomky) operacni system a aplikace/dodatecne sluzby. Dovolim si
vas citovat:
W XP a ostatní "desktop" systémy mají vestavěná nějaká omezení co se
týká souběžných připojení. Toto neopraví ani SW jiného výrobce, je to
napevno integrováno do systému.
Marek Sembol