OT: Licence Win XP pro web server?

Petr Hronek trit@atlas.cz
Středa Březen 5 20:18:22 CET 2008

Dobrý den, taky už mne to nebaví, takže se ohradím:

IIS 5.1 for Windows XP Professional is designed for users developing a Web
service for home or for office use. It can service only 10 simultaneous
client connections, only one Web site, and it does not have all the features
of the server versions. IIS replaces the Personal Web Service (PWS), which
was found in earlier client versions of Windows. PWS cannot be upgraded to
run with Windows XP.

Originál:

http://www.microsoft.com/windowsxp/evaluation/features/iis.mspx

Nechci se hádat, ale nejsem "jedna paní povídala" to by se možná hodilo na
někoho jiného

Petr Hk

PS: Já si svoje informace ověřil, proto jsem nereagoval ihned, ale ověřoval
jsem si je v práci a doma psal odpověď, takže jsem nepřidal link, takže
prosím příště více práce před osočením kohokoliv z šíření bludů.

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 04, 2008 9:17 PM
Subject: Re: OT: Licence Win XP pro web server?

Ach jo, fakt vam stoji za to tady sirit nepresne informace vyplyvajici
pouze z toho, ze vy (nebo nekdo v retezci pred vama) zkreslil nepresne
nebo nepochopene informace? Overte si co a jak je omezene nez tady
zacnete sirit tyto zarucene JPP informace.
Omezeny pocet pripojeni tam je - ovsem k souborovym a tiskovym sluzbam
(neboli neudelate z XP fileserver ani printserver) Co se tyka TPC/IP
pripojeni, tak tam zadne omezeni neni.
Marek