Prvni trosku problem - zkontrolujte si to Re: OT: mBank

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Březen 5 18:21:01 CET 2008

Tak preci jen nejsem uplne takovej idiot:
Právě v den Vaší transakce nastala systémová chyba, kdy były položky
nejdříve zaúčtovány a teprve poté provedena. Tato chyba by se již neměla
opakovat, omlouváme se Vám za ní.
V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.

S pozdravem,
xxxxx
Kolektiv mLinky
mBank
Sice to pisu na verejne forum, ale proto, ze si tohodle priznani spis
Vazim a v dnesnim svete je spis vyjimkou, ze nejaka instituce prizna chybu.

Radek Vicek