Hyperterminal

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Středa Březen 5 11:50:46 CET 2008

Ja jsem take kdysi hledal "poradny" terminalovy program a nasel jsem tento:
http://home.planet.nl/~ruurdb/IVT.HTM
Pouzivam ho jiz nekolik let a je opravdu vyborny. Skvele je napriklad
automaticke
logovani komunikace - treba podle datumu nebo moznost multisession a
mnoho dalsiho.
Jeste me napada jedna dobra vlastost - okno se nezavre po ztrate
spojeni, ale nabidne
nove pripojeni.
Jen se clovek musi smirit s malinko nezvyklym (ale ucelnym) rozhranim  a
hlavne prokousat dokumentaci
(skriptem se da nastavit obrovska spousta parametru a vlastnosti).
Lepsi tezko najdete. Bez SSH je dokonce free !

--
Lubos Ruckl