Prvni trosku problem - zkontrolujte si to Re: OT: mBank

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Březen 4 21:39:59 CET 2008

Prijde mi to, ze delate z komara vetsiho komara. :-)

Vyber v poslednich dnech v mesici se bezne zuctuje v dalsim mesici. Maji
to tak i jine banky. Jak uz jsem psal, platba se nejdrive objevi v
nezauctovanych platbach. To je vypis podobny historii. Zaroven se snizi
disponibilni zustatek. Teprve po zauctovani se objevi v historii a v
ucetnim zustatku.

Na vypisu to dozenou velmi snadno. Jsou tam dva datumy. Datum
uskutecneni bude 28.2. a datum zuctovani cca 3.3. A to na breznovem vypisu.

Zdenek