FW ;) (bylo: Jak lidi chytaji viry? (bylo: Licence...))

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Březen 4 19:52:12 CET 2008

Jde mi o domácí síť za W2K. Maškarádu provádí přímo provider, ale řeším
poslední dobou spíše dementy v jeho vnitřní síti.
Zkusil jsem Winroute, ale ten je celkem antiuserfriendly a mimo to i
cenově jinde, než bych si představoval.

T.V.