Hyperterminal

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Úterý Březen 4 20:29:34 CET 2008

Je to právě tím, že jednočip pořád posílá to samé. 'A' je 0x41 neboli
0b01000001. Prvně se vyšle START BIT, který je 0, pak je nejnižší bit toho
znaku, nakonec je STOP BIT, což je 1. Na sériové lince tedy běhá pořád
dokola toto:
0100000101
Podle toho, kdy se terminál (nebo jakýkoli jiný přijímač na sériové lince)
připojí, tak může kromě 'A' číst toto:
0101000001, což je 0x05 - terminál takový znak nezobrazí,
nebo toto:
0000010101, což je 0x50 - 'P'

Chtělo by to udělat občas přestávku, nebo vysílat také nějaké jiné znaky.
Třeba 0xFF je znak, který obsahuje nulu pouze ve START BITu.

Jirka

----- Original Message -----
From: <kral.j@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 04, 2008 8:08 PM
Subject: Hyperterminal

Jaké jsou vaše zkušenosti se subjektem? Mám jednoduchoučký program v
jednočipu, který mi na RS232 posílá A (ve smyčce). A hyperterminál mi čte
při jednom připojení správně A, ale při dalším připojení P. A to zcela
náhodně, opakovaně připojuji a odpojuji. Občas to dokonce nečte nic. Ten
jednočip přitom ani nevypínám.
Král