Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Březen 4 19:49:04 CET 2008

Plosaky z Eagle do PS exportujem CAM procesorom. Potom tlacim priamo PS
z programu GSView (treba mat GhostScript). S rozmermi som nemal problem
na ziadnej tlaciarni.

Na dierky pouzivam fintu, ktora nie je celkom korektna, ale na tie moje
plosaciky... Cez pady prelozim vias s potrebnym priemerom aj dierou.
..tiez sa rad poucim, ako na to inac.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ