Kovove outdoor krabičky

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 4 16:29:18 CET 2008

Ahoj,

tak sa skus popytat u dodavatelov kablovej TV. Ja som sice nasiel tu firmu,
ale tie medene krabicky pre nich niekto robi externe... To som teda netusil
a okrem toho tu firmu kupilo cisco, takze naozaj neviem. Akurat po anglicky
to nebude slovicko box. Pod tym si predstavuju hotovy prijimac alebo zosik.

A.