Re: neznámá(odprášená)zenerova dioda

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Březen 4 11:57:15 CET 2008

Řekl bych, že originál ani Tesla být nemůže. LCE byla švýcarská firma, která si nechávala dělat své výrobky převážně v Malaisii a v Číně podle svých návrhů. Tyto návrhy byly z několika hledisek velmi zajímavé.
http://astrasoft.yc.cz/add/LCE_sasi.JPG
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 04, 2008 11:20 AM
Subject: Re: neznámá(odprášená)zenerova dioda

Dne Tuesday 04 of March 2008 10:54:09 Hfmcons napsal(a):
> Je to KZ 260/12 v té desce co tady mám je už taky nahrazená :-) ale u Le
> Cygne Electronic nic neobvyklého. Byla to vůbec docela zajímavá firma.
> Jinak proužky jsou Červená Modrá Zelená. S pozdravem,
>                         Miloš Dašek

Takže by tedy měla být dvanáctivoltová, ta originální opravdu jako tesla
nevypadá, pokud vím tesly měly pod proužky bílý podklad.
Tahle dioda je váleček z červeného skla asi 3mm v průměru a je na ní zhruba
uprostřed silnější červený a směrem ke kraji dva černé tenší proužky (nebo
tmavě hnědé, nebo šedé, každopádně oba stejné).

Dám tam nějakou 12V cca 2W zenerku a  bude

Jakub Ladman