OT: Hladam pracu

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 4 11:32:42 CET 2008

Ahojte,

zo zdravotnych dovodov si hladam novy job. Rozhodol som sa skusit to aj
cez hw-list, kedze sa tu najde aj par ludi z Bratislavy.

Chcel by som robit v oblasti navrhu mikroprocesorovej a meracej
techniky. Podmienkou je vyvazena pracovna napln, t.j. cca 4 hodiny praca
s PC, 4 hodiny osadzanie a ozivovanie zariadeni, praca s meracou
technikou a podobna manualna praca. Je mozny aj pracovny pomer na 6 hod.
alebo externa spolupraca.

Znalosti, nie som sice guru, ale ovladam programovanie mcu v C, navrh
plosnych spojov, EMC, tvorba technickej dokumentacie. Z analogovej
techniky, prave si oprasujem znalosti z oblasti OZ.

V hw-list som videl aj nejake firmy aj z BA-4, co by bolo pre mna uplne
idealne. Pokial by mal niekto zaujem, zivotopis mozem zaslat sukromne
emailom, pripadne sa zastavit osobne.

Vdaka za pripadne ponuky alebo vhodne tipy.

A.