Zarivky

aze azehw@volny.cz
Pondělí Březen 3 19:08:23 CET 2008

Vetsina je Osram, ty nomame smejdy uz jen ve "sklepe", ale ani u nich jsem
nic nepozoroval, a IC7400/TS480/G5RV. Vic rusi plazmovka.
AZE

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 03, 2008 6:57 PM
Subject: Re: Zarivky

Tak  to asi mate ty co nerusi ( usporky - Philips,Osram a Neoluxr jsou
OK )  A ty el. predradniky k zarivkovym trubicim rusi vic kdyz bezi dve
nebo vic najednou.
Nebo mate nakej dobrej  TRX a anteny nekde daleko. ( Nebo anteny za
voknem a spatnej TRX  :-)  )
Ono se to ruseni  na pasmu projevuje "selektivne" . Jsou kmitocty, ktere
jsou v pohode, na jinych je zjistitelny produkt. Nejhorsi je, ze se to
stehuje asi s teplotou ty elektroniky.

Ja jsem plno usporek "venoval" prave kvuli ruseni  ( treba Lightstar
vede) a v zarivkach vyvaril tlumivky v selaku. Takze zarusi kdyz
startuje starter a pak je klid.
Ty el. predradniky vetsinou vyzaruji vlastni trubici, zkousel jsem sit
odfiltrovat a nemelo to zadny smysl. Zajimavy je, ze  indukcni plotna
jede mnohem vetsim vykonem a nedela takovou paseku.

    Ja jsem na tyhle elektronicky bazmeky co  vysilaj kde chtej ( byt je
    to v norme )  proste haklivej.
    Co dela ukrutnej brajgl je ctecka karet na vstupu u vedlejsiho
    vchodu.  Nastesti je kmitocet odvozenej od krystalu a rusici
    produkty se jakztakz vyhybaji ham segmentum.