OT: Licence Win XP pro web server?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 3 18:13:24 CET 2008

Dekuji za tip vypada pekne. Ale za ty prachy by to byl drahy test. Za ty
prachy koupim pomalu ty OEM XPcka. ;-)

Pouzivam doma a zkousel jsem 1.3Mpx kameru od A4tech se sklenenyma
cockama za cca 500Kc a chodi na to co to potrebuju ja (ted se nejedna o
kolegovo web) uplne skvele - kdyby takhle bezela po linuxem nemusim nic
resit.

Tady je archiv fotek po 1 minute s ovladacem pro wokna:
http://www.jakjevenku.info/foto/webcam_cb/cb_20071123_2155.jpg
do
http://www.jakjevenku.info/foto/webcam_cb/cb_20071127_0914.jpg

zajimavy je 26.11. kdy v 15:12 byla jeste zelena trava a o hodinu
pozdeji uz slusne nasnezino.

27.11. bylo nasnezeno a jasno - i to kamera slusne pobrala - je to cele
snimano pres dvojsklo a jeste ne uplne ciste

Radek Vicek