OT: Licence Win XP pro web server?

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Březen 3 17:45:55 CET 2008

> Neni mi nejak jasne jak (mechanizmus) bych mohly XPcka kontrolovat
> maximalni pocet pripojeni na beziciho Apache. Pro testech
> tady v praci
> bezne simulujeme zatizeni aplikaci na kombinaci XP-Apache a nevidim v
> tom nijaky problem technicky. Rozhodne to ustoji vic nez by
> se dalo na
> prvni pohled ocekavat.

XP Prof. maji:
1) omezeny pocet soubezne pripojenych uzivatelu (pri sdileni souboru)
tusim ze na 20 nebo 25, takze se nedaji moc pouzivat jako fileserver,
ale to vas asi trapit nebude
2) XP umi max. 4GB RAM (spis +- 3.5GB RAM)
3) od SP2 je maximalni pocet soubeznych pripojeni (rizenych souborem
tcpip.sys) omezen na 10, da se najit patch, ktery toto omezeni obchazi
http://www.lvllord.de/?lang=en&url=4226patch/faq

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2917
(20080303) __________

http://www.eset.cz