Náhrada HD kartou Compact Flash + adaptér.

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 3 16:21:41 CET 2008

Ja mam stary notebbok od HP ( omnibbok 800CT)  a v nem mam misto HDD CF
Sandisk 2GB v redukci.
Provozuju na tom uspesne uz cca 2 roky W98SE bez jedineho problemu.
Mimochodem na aukru ted nabizi nekdo za bezkonkurencnich  299kc Sandisk
2GB CF ( se sandisky mam ty nejlepsi skusenosti narozdil treba od A-DATA)
http://aukro.cz/item321680187__akce_cf_ultra_ii_2gb_compact_flash_akce_.html

Jinak velke mnozstvi redukci  za slusne ceny maji na   stromecek.cz
viz treba :
http://stromecek.cz/pocitacove-komponenty/pamet-karty-a-usb-flash-disky/index.php?op=detail&zid=15384
nebo primo do notebooku:
http://stromecek.cz/pocitacove-komponenty/pamet-karty-a-usb-flash-disky/index.php?op=detail&zid=20025

Levnejsi adaptery jsem nenasel.  Jinak kombinace adapter a CF vyjde
levneji, nez hotovy flash IDE disk....