trafik shaper

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Březen 3 15:59:34 CET 2008

Hezky den,

	přesně tak a navíc se vykašlat na Ovise a koupit WiFi kartu do toho
Routerboardu. Od doby co jsme zacali pouzivat pro klienty Mikrotiky tak uz
ty ostatní s*r*a*c*k*y nechci ani videt. Za ty peníze clovek nic lepsiho
nesezene. Maly, tichy, malo zere a da se s nim udelet kde co (tedy tiskarnu
na USB k nemu nepripojim..., alespon k tem routerboardum ktema tady
"dlazdim").

Radek