Zarivky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 3 14:14:27 CET 2008

 3.3.2008, 14:03:41

40W * 6000 h = 240kWh, 240kWh * 4kc = 960kc, cena nove T8 cca 60kc,
uspora ve spotrebovane el.en cca 10% tj 96kc, rozdil +36kc / 1 trubka.
Vice kvalitnejsiho svetla pak mate jako bunus zdarma.
Ja tedy vidim duvod dosti jasne, ale "kazdy sveho stesti strujcem".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz