OT: Licence Win XP pro web server?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 3 14:01:34 CET 2008

Kdyz se k tomu tak priklanite tak mi urcite poradite jak k linuxu
pripojit web kameru (ty bezne do 1000Kc) tak aby mela obraz stejny jako
ma pod windows...

Stravil jsem s tim nekolik mesicu pokusu a naprosto bezvysledne. I
kamery, ktere maji pod linuxem podporu maji obraz proti woknum naprosto
tragicky - tim tragicky myslim nekoukatelny.

pak se teprve muzeme bavit k cemu se budeme priklanet

Radek Vicek