Zarivky

aze azehw@volny.cz
Pondělí Březen 3 13:59:27 CET 2008

Já se nehádám, stejně se budou postupně vyměňovat. Nicméně nevidím důvod
vyhodit 30 trubic jen proto, že existují lepší.
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 03, 2008 1:29 PM
Subject: Re: Zarivky

3.3.2008, 13:18:34
dobry den

Ty tluste zarivky (38mm) maji svetelny tok cca 1900-2600 lm/40W,
moderni T8 (28mm)cca 3350 lm/36W a lepsi podani barev.
 Takze pouzivat stare zarivky jinde nez nekde ve sklepe kde svitite
2x za tyden pul hodiny, je ekonomicky nesmysl. Ale uznavam ze mohou
byt i jine nez ciste ekonomicke duvody, treba kladny citovy vztah. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz