osvit DPS s ortutovou vybojkou

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Březen 3 12:02:37 CET 2008

> Toho sáčku bych se asi nebál. Ačkoliv nevím, proč si tak
> komplikujete život. Já film na předlohu přitisknu tabulkou
> okenního skla a taky to funguje. Jen zlí jazykové tvrdí, že
> to nemůže fungovat, protože sklo prý má UV odfiltrovat :-)).
>
> 	Martin.

Jen tak pro zajimavost, v ramci vyroby UV osvitky jsem neco hledal ohledne
pohlcovani UV zareni sklem a hned prvni odkaz v google byl tento clanek
http://sf.zcu.cz/rocnik06/cislomm/w_zareni.html, je tam pekna tabulka kde je
videt ze sklo sice UV pohlcuje, ale spise v te "kratkovlnnejsi" casti
spektra, schvalne jsem se dival na Positiv a ma udavanou spektralni
citlivost 340-420nm, takze je videt ze tam uz toho moc to sklo nepohlti,
vzhledem k tomu ze svitite nerozbitou bankou tak si myslim ze to UV zareni
nebude nejak tvrde a projde tim sklem skoro vsechno.

Dusan Dolezal