Zarivky

aze azehw@volny.cz
Neděle Březen 2 13:14:01 CET 2008

Predradniky Relco nabizi vic firem, ale nikde, asi ze skromnosti, nejsou
obrazky a vykresy...
http://internetovy-obchod.msbox.cz/elektronicky-predradnik-relco-2x36w/f-1-s-50-dp-62158/ a
jinde, za zajimave shodnou cenu. Trochu mne desi predstava, ze mi bude
technicke informace sdelovat 18 leta slicna asistentka.... (nepochybne
vzdelana v oboru).
Zkusim objednat nejakej SINECAN, asi 2x36W  (
http://www.tyris.cz/predradniky/popis_cenik2.php)  a uvidime. Pak se podelim
o zkusenosti. Ty dvojite by byly idealni. Jen nevim, zda se daji pouzit i
pro zarivky 150cm, ty mam 4, je na nich uvedeno 80W, snad by to SINECAN7
2x55W mohl rozsvitit.
Uvadeji, ze je to pro zarivky 26mm, ja mam jeste vetsinu z nich 38mm. Snad
to zvladnou.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 01, 2008 4:25 PM
Subject: Re: Zarivky

I u Conrada jsem neco nasel:
http://www.conrad.cz/elektronicky-predradnik-relco-2x36w+dp62158/

************************************

Zdravim pritomne. Mam problem se zarivkami, potrebuji se zbavit vrcicich
tlumivek a nahradit je necim jinym. Nemate nejaky tip? Jde o cca 20 ks
trubic.
Bud nejake udelatko, nebo neco hotoveho...nejak se mi nechce navijet nejaka
trafa pro menice.
AZE

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 2913 (20080301)