I2C slave

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Sobota Březen 1 22:27:24 CET 2008

Už jde elektrika i internet, ale mě ani ta černá tříhodinovka nepomohla vyřešit problém, který mám.
Potřebuji do ATmega2560 realizovat I2C slave pro čtení. Na mcu.cz byl před nedávnem problém řešen pro ATmega8 což jsem vzal jako podklad, změnil jsem porty podle svého, ale nefunguje to. Trochu mě tam mate, že v inicializaci je TWINT na jedničce a podle manuálu by měl být na nule, ale vyzkoušel jsem oboje a nic. Pak taky na stránkách Atmelu je aplikační poznámka, tuším že 311, ale tam je slave pro vysílání. Při pokusech jsem se dostal až k tomu, že pouze provedu inicializaci TWI a pokouším se zjistit jestli vůbec zaregistruji vysílání, ale nic. Adresu vysílanou a nastavenou ve slave jsem samozřejmě zkontroloval. Navíc mám povolené všeobecné vysílání a tak si myslím, že by to mělo reagovat na jakoukoliv adresu(?). Vysílací master mám ověřený v několika aplikacích, pull-up odpory jsem nezapoměl.
Není tu někdo, kdo I2C slave na ATmega řešil?
Král