OT: soft na manualy

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Březen 1 19:40:49 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 1.3.2008 od "Ing. Libor Konečný":

> Zdravim Mam manualy napsane v pdf/word vzdy jako po sobe jdouci A4.
> Ted bych potreboval nejaky soft ktery mi danou stranku vytiskne na
> A6 , re4spektive vzdy dve stranky A4 vystiskne na A5 vedle sebe, tak
> abych mohl ty A5 scvaknout a mit to jako brozurku ve formatu A6 ,
> jako jsou napriklad jednoduche manualy k WIFI. Nejlepsi by byl
> program kteremu bych nadefinoval jaka stranka se bude tisknout na
> dane umisteni.

To umi primo Word. A pripadne i samy nektere tiskarny, ale ty spis ze
jen vice stranek na jeden papir... Udelej to primo Wordem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz